Звіт про  роботу  ЗДО(ясел-садка) «Веселка»  з літнього оздоровлення дітей .

Звіт

про роботу ЗДО(ясел-садка) «Веселка» з літнього оздоровлення дітей

Відповідно до Закону України «Про дошкільнуосвіту» (ст.19), Положення про дошкільнийнавчальний заклад, наказу Міністерстваосвіти і науки Українивід 07.02.2014 №121 «Про забезпечення права дітей на оздоровлення та відпочинок в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, підпорядкованих органам управлінняосвіти», згідно плану роботи закладу дошкільної освіти «Веселка», з метою забезпеченняефективногооздоровленнядітейдошкільноговіку, заклад дошкільної освіти «Веселка», з 01 червня по 31 серпня переведено на режим літньогооздоровлення.

Оздоровленнядітей у літнійперіод – складовачастинароботи закладудошкільної освіти, тому колективомдитсадкаприкладається максимум зусиль для того, щобдитячедозвілля у цейперіодбулозмістовним, веселим та цікавим.

Протягомоздоровчогоперіоду перед закладом дошкільної освітипоставлено важливу мету – створитиумови для забезпеченняоздоровлення, збереженняжиттядітей та подальшогоформуванняїхньоїжиттєвоїкомпетентності.

З огляду на цевсіпрацівники закладу дошкільної освітиспрямувалисвоїзусилля на розв’язанняважливихзавдань. Зокрема:

· дотримуватисярозпорядку дня, враховуючичергуванняфізичних та психічнихнавантажень і відпочинку, забезпечуватимаксимальнеперебування на свіжомуповітрі, відповіднутривалість сну для дітейвідповідноївіковоїкатегорії;

· проводитисанітарно-гігієнічніпроцедури, дотримуючисьсанітарно-гігієнічних норм;

· забезпечуватидостатнюруховуактивністьдітейвпродовж дня;

· організовуватизбалансоване, збагаченевітамінамихарчування та раціональнийпитний режим.

Освітнізавданняроботидошкільного закладу в оздоровчийперіод :

1. Забезпечитисприятливіумови для зміцненняздоров’ядітей шляхом використанняздоров´язбережувальнихтехнологій, продовжувати формувативалеологічнийсвітогляд.

2. Дотримуватисярозпорядку дня, враховуючичергуванняфізичних, психічнихнавантажень та відпочинку. Забезпечитимаксимальнеперебування на свіжомуповітрі, достатнюруховуактивністьдітей.

3. Проводитизагартувальніпроцедури, дотримуючисьсанітарно-гігієнічних норм.

4. Закріплювати та розширюватиуявленнядітей про навколишнійсвіт, розвиватизв’язнемовлення, творчіздібності.

Закладомдошкільної освітизаздалегідь проведено необхіднупідготовчу роботу до початку оздоровленнядітей. Сформовано робочукомісію з представниківколективу закладу, нею здійсненооглядприміщень та території з метою перевіркиствореннябезпечних умов перебуваннядітей в дошкільномузакладіпротягомоздоровчогоперіоду.

Протягомлітньогоперіодуздійсненоблагоустрійвсієїпідпорядкованої закладу дошкільної освітитериторії, часткововідремонтовано та пофарбованонаявнеігрове та фізкультурно-спортивнеобладнання на дитячихмайданчикахусіхвіковихгруп, проведено генеральнеприбираннявсіхгруповихкімнат та службовихприміщень.

На виробничійнараді з усімапрацівникамидитсадка обговорено питаннящододотриманнясанітарно-гігієнічного режиму в закладіпротягомоздоровчогоперіоду, виконанняінструкції з безпекижиттєдіяльностідітей, здійснення контролю за недопущеннямвипадківдитячого травматизму та харчовихотруєнь.

Проведено плановіінструктажі з охоронипраці, технікибезпеки, пожежноїбезпеки з усімакатегоріямипрацівників закладу. педпрацівникамнаданорекомендаціїщодоорганізаціїзагартуваннядітейвлітку, проведенняоздоровчихзаходів з дітьми в режимі дня.

На літнійперіод заклад дошкільної освітипереведено на літній режим роботи: остітньо-виховнийпроцесрозвантажено, переваганадаєтьсязаняттямхудожньо-естетичного, мовленнєвого, еколого-природничого, валеологічного та фізкультурно – оздоровчогонапрямку; забезпечуєтьсяактивнийруховий режим дітейпротягом дня; раціонхарчуваннядітейзбагаченовітамінами за рахунокщоденноговживаннясвіжихфруктів, соків.

Літо для наших малюків розпочалося святом до Дня захистудітей. Цього дня малюкималиможливістьще й гарновідпочити, вони прийняли участь у конкурсімалюнків на асфальті. З задоволеннямпереглянуликонцертнупрограмудітей – випускниківдитячогосадочка. А також отримали солодощі від нашого засновника.

Діяльність закладу дошкільної освітиу літній період спрямовується на організацію змістовного, різноманітного буття з метою оздоровлення дітей, забезпечення їхнього активного відпочинку, закріплення, уточнення, розширення запасу набутих упродовж навчального року знань через різні види дитячої діяльності: рухової, ігрової, пізнавальної.

Щоденнийранковийприйомдітейрозпочинається з ранковоїгімнастики на свіжомуповітрі, що вводить дітей у загальний ритм життя та створюєїмгарнийнастрій. Перша половина дня присвячуєтьсяорганізованійнавчально-пізнавальній, ігровій, фізкультурно – оздоровчійдіяльностідітей. У літній час значнаувагаприділяєтьсяпроведенню на свіжомуповітріігор з піском, водою, повітрям. Літня пора сприяєактивнішому контакту з природою через екскурсії, спостереження, дослідницько – пошукову роботу, проведеннянароднихігор.

Проблемиоздоровленнядошкільнят, зміцнення та збереженняїхньогоздоров’яніколи не втрачаютьсвоєїактуальності, тому в літнійперіодоздоровчо-профілактична робота в дитсадкуспрямовананасамперед на охорону та зміцненняпсихічного та фізичногоздоров’ядітей, підвищеннязахисних сил організму, вихованнястійкогоінтересу до руховоїактивності, звичкидо здорового способужиття, формуванняжиттєво-необхіднихруховихумінь, навичок та фізичнихякостей, формуваннякультуриздоров’я. Після денного сну проводятьсякомплексигігієнічноїгімнастики, до складуякої входили загальнорозвиваючівправи, вправи для профілактикиплоскостопості та порушеньпостави. Щоденно в кожнійвіковійгрупіплануютьсярухливіігри, що в свою чергузабезпечуєактивнийруховий режим протягом дня.

Збереження та зміцненняздоров’ядітейнеможливе без валеологічноїосвітидошкільнят та навчанняїхповодження у надзвичайнихситуаціях. Відповідно до Концепціїнеперервноївалеологічноїосвіти в Україні, роботу педагогічногоколективу в літнійперіодспрямовано на формування у дітейелементарнихуявлень, понять та знань про складовіздоров’ялюдини та впливдовкілля на йогозміцнення, формуванняпрактичнихумінь та навичок для зміцненняздоров’ялюдини, виховання у дітейінтересу до зміцненнясвогоздоров’я. Цізавданнявирішуються в процесірізнихвидівдіяльності: заняття, ігровадіяльность, бесіди, екскурсії, наочніформироботитощо. Ефективністьоздоровчоїроботивизначається правильноспрямованоюроботою з батьками з данного питання. Під час консультацій, через оформленнябатьківськихкуточківвихователіінформуютьродини про їхвплив на формуванняфізичногоздоров’ядітей.

Однією з умов збереження та зміцненняздоров’ядитини, підвищення опору їїорганізму до хвороб є повноціннехарчування. Організаціяхарчуваннядітей в літнійперіодздійснюєтьсязгідно Постанови КабінетуМіністрівУкраїни № 305 від 24.03.2021 року «Про затвердження норм харчуванняу закладахосвіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», а також «Інструкції про організаціюхарчуваннядітей в ДНЗ», чиннихсанітарних норм та правил.

На літнійперіод в закладівстановленодоцільний режим харчування, наявні меню-вивіски (поденне меню), добовіпроби, призначенівідповідальніособи за організаціюхарчування. Дотримуютьсявимоги чинного законодавстващодовстановленнябатьківської плати за харчуваннядітей в дитячих садках.Харчодень на оздоровчий період становить – 50 грн. Кожного дня о 10 годині ранку організовується другий сніданок – діти отримують свіжі соки, яблука, а під час обіду їх харчовий раціон доповнюється свіжими овочами. Виконання норм харчування за І півріччя становить 84%.

Директор ЗДО Інна СТУПА

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування