Звіт
директора закладу дошкільної освіти (ясел-садка) «Веселка»
Пантаївської селищної ради
за 2020-2021 н.р.
Закінчився складний та незвичний навчальний рік і ми підводимо підсумки роботи колективу закладу дошкільної освіти.
Керуючись Положенням про порядок звітування директора ЗДО перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування закладу, пропоную вам оцінити мою діяльність як директора на посаді протягом 2020-2021 навчального року.
Головними завданнями мого звіту, як засобу інформування громадськості є:
підвищення відкритості закладудошкільної освіти;
задоволення інформаційної потреби різних груп користувачів: це і батьки, і педагоги, і засоби масової інформації та органи влади;
інформаційне забезпечення ринку освітніх послуг в ЗДО;
проведення громадської експертизи управлінських рішень, стратегій і програм розвитку установи.
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка»Пантаївської селищної ради у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”, Положенням про дошкільний навчальний заклад України, іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом.
Засновником закладу дошкільної освіти є Пантаївська селищна рада. Джерелом фінансуванняє відділ освіти, культури, молоді та спорту Пантаївської селищної ради.
ЗДО «Веселка» функціонує з 1968 року
Знаходиться за адресою:
смт. Пантаївка, Кіровоградської обл., Олександрійського р-ну, вул. Миру, 5А.
Головна мета діяльності ЗДО «Веселка»: забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового й духовного розвитку.
Проектна потужність закладу дошкільної освіти - 100 місць.
Режим роботи закладу з 10,5-годинним режимом перебування дітей з 7.00 до 17.30
Функціонує – 4 групи, які відвідує 74 дитини
Група ясельного віку (2-3 р.): 1 група -12 дітей;
Групи молодшого дошкільного віку (3-4 р.): 1 група-16 дітей;
Групи середнього дошкільного віку (4-5 р.): 1 група- 22 дітей;
Групи старшого дошкільного віку (5-6 р.): 1 група-24 дитини.
1.Організація освітнього процесу у ЗДО
Зміст, форми та методи виховання і навчання, використання педагогічних інноваційних технологій та методик, рівень матеріально-технічного забезпечення, навчально-методичної бази та медико-соціальних умов забезпечують належний рівень освітнього процесу та оптимальні умови для повноцінного перебування дітей в закладі.
Організація діяльності закладу дошкільної освіти в 2020- 2021 навчальному році здійснювалась відповідно до інструктивно- методичних рекомендацій «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2020-2021 навчальному році»№1\9-419 від 02.07 2019. Для програмно- методичного забезпечення освітнього процесу педагоги керувались переліком навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в закладах дошкільної освіти у 2020-2021 навчальному році.
Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» та виходячи з аналізу освітньої роботи за 2019-2020 навчальний рік, враховуючи досягнення і перспективи розвитку, нормативно-правові акти МОНмолодьспорту України, методичні рекомендації МОНу з метою усунення недоліків, підвищення ефективності роботи, методична робота в закладі була спрямована у відповідності до домінуючих напрямків роботи з педагогами на розв’язання таких пріоритетних напрямків роботи педагогічного колективу закладу на 2020- 2021 навчальний рік:
1. Продовжити роботу по використанню сучасних інноваційних технологій в освітньому процесі в ЗДО.
2. Посилити роботу по формуванню у дошкільників патріотичних почуттів, загальнолюдських цінностей, особистісних якостей, що притаманні громадянину України.
3. Розвивати спостережливість, активізувати інтерес дітей до навколишнього світу через організацію пошуково - дослідницької діяльності.
4. Удосконалювати роботу по формуванню комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників засобами сучасних інноваційних методів навчання.
При визначенні пріоритетних завдань роботи закладу на навчальний рік враховуючи сучасність, актуальність питань, вимоги нормативних документів, аналіз роботи за минулий навчальний рік, ступінь вирішення проблем, над якими працював заклад, реальні можливості колективу.
За формами роботи було проведено методичні заходи:
Відкриті заняття педагогів, які атестувалися в 2020-2021 н.р.: «Зимові розваги(мовленнєвий розвиток), «Заглянуло сонечко до нас у віконечко» (малювання), «Подорож до рукавички» (мовленнєвий розвиток), «Подорож у Країну Телепузія», «Звук, слово, речення» (навчання елементам грамоти).
Відкриті покази освітньо-виховного процесу: заняття-подорож «Ми живемо на Україні»; інтегроване заняття з мовленнєвого розвитку дітей з використанням інноваційних технологій «В гостях у казки»; заняття з логіко-математичного розвитку «Подорож до лісу».
Семінар-практикум щодо впровадження сучасних інноваційних технологій в організацію освітньо-виховного процесу в ЗДО.
Згідно річного плану роботи проведені три семінари, три педагогічні ради.
Для удосконалення педагогічної майстерності проведені майстер-класи:
- «Сучасні технології навчання на заняттях з художньо- мовленнєвої діяльності»;
- «Вчимо дитину збиратись на прогулянку»
- «Використання нетрадиційних технік малювання»
-Квест « Розвиток образотворчого мовлення дітей старшого дошкільного віку».
Злагоджена, творча робота педагогічного колективу дала змогу створити в закладі дошкільної освітисприятливі умови для ефективної освітньої роботи. Вихователі, разом з батьками провели роботу над створенням відповідного розвивального середовища в кожній віковій групі, подбали про те,щоб воно було зручним, відповідало віку дітей, сприяло розвиткові природної цікавості дошкільника, забезпечувало умови для набуття навичок практичного життя, надавало малюкам свободу вибору, забезпечувало гармонійні відносини між вихователями, дітьми та навколишнім світом, налаштовувало на позитивні емоції, розвивало здібності дошкільнят, відповідно до їх нахилів та уподобань.
Протягом року в методичному кабінеті продовжувалась робота з накопичення інформаційних науково-методичних матеріалів в яких висвітлюється питання впровадження положень БКДО, програма «Українське довкілля», розробки тематичних циклів та їх наочно-дидактичне забезпечення. Проведена підписка на періодичні видання: « Практика управління дошкільним закладом», «Методична скарбничка вихователя». Методичний кабінет поповнено навчально - методичною літературою.
2. Матеріально-технічне забезпечення ЗДО
Заклад дошкільної освіти «Веселка» має типову споруду, яка здана в експлуатацію в 1968 році. До складу групових осередків входять: приймальня, ігрова, спальня, туалет. В групових приміщеннях розміщені столи, стільці для дітей, шафи для зберігання іграшок, будівельних матеріалів, полички для книг, куточки природи. Дитячі меблі міцні, стійкі, без гострих кутів, відповідають вимогам ТБ. В роздягальні вздовж стін розміщені шафи для верхнього дитячого одягу, лави. Усі приміщення пов’язані між собою та мають аварійні виходи на вулицю. Вони використовуються для проведення щоденної освітньої роботи з дошкільниками відповідно до чинних програм, розкладу занять та режиму роботи закладу, організованої та вільної ігрової діяльності дітей, для організації харчування та денного відпочинку, для співпраці з батьками або особами, які їх замінюють.
Всі приміщення використовуються раціонально. Працюють музичната спортивна зала, обладнано методичний кабінет. Створено умови для медичного обслуговування здобувачів дошкільної освіти – обладнано медичний кабінет.
Питання матеріального забезпечення сплановано в річному плані роботи закладу в розділі «Адміністративно – господарська діяльність».
Будівля дошкільного закладу знаходиться не далеко від проїзної частини, має металевий паркан, зручні під’їздні шляхи, по периметру території захищена зеленою зоною. Приміщення знаходиться в належному стані, постійно проводяться роботи щодо його безпечного утримання.
Адміністрація приділяє велику увагу озелененню території закладу, створення комфортного середовища для перебування вихованців на вулиці. На території розташовані клумби, газони, дерева і кущі, дослідні ділянки. Доцільно розташовані зелені насадження як на території закладу, так і на групових ділянках. Квітники постійно оновлюються, силами працівників закладу щорічно проводиться обрізка дерев, кущів, вирубка сухих гілок.
На території закладу розташоване овочесховище для зберігання свіжих фруктів, овочів, соків. Його утримання відповідає санітарно-гігієнічним вимогам. Зберігання продуктів упорядковано, витримуються вимоги щодо їх утримання.
Асфальтне покриття на заїзній дорозі до закладу в належному стані. Кожна група має ізольований ігровий майданчик з тіньовими навісами. Всі павільйони утримуються в безаварійному стані. На території закладу розміщено спортивний майданчик. Постійно проводиться робота щодо його фарбування та збереження спортивного обладнання. Комплектування спортивного майданчика дає можливість на належному рівні виконувати програмові вимоги з фізичного виховання дошкільників.
Ігрові майданчики кожної групи також забезпечені ігровим та спортивним обладнанням відповідно віку дітей для забезпечення рухової активності на прогулянці. Обладнання на групових ділянках та спортивному майданчику розміщено доцільно, надійно укріплено, відповідає ростовим показникам дітей та безпечне для використання. Всі групові кімнати та коридори естетично оформлені, інтер’єр приміщень дібрано з урахуванням сучасного дизайну, все обладнання та меблі розташовані зручно та доцільно. Всі кабінети забезпечені обладнанням та укомплектовані згідно вимог. Групи, які розташовані на першому поверсі ЗДО мають ізольовані входи, що дає змогу забезпечувати якісне проведення протиепідемічних заходів в період карантину, постійно дотримуватися виконання санітарно-гігієнічних вимог.
В закладі дошкільної освіти постійно проводиться робота щодо підтримки матеріально-технічної бази закладу, системи водопостачання, теплопостачання, каналізації, сантехнічного обладнання в режимі безперебійного функціонування, утримання всіх приміщень у відповідності з санітарно-гігієнічними, педагогічними та естетичними нормами. Заклад постійно забезпечено гарячою водою. В цілому технологічне обладнання в закладі дошкільної освіти працює, підтримується його використання в безперебійному режимі.
Із загального фонду бюджету на 2020-2021 роки для потреб закладу виділено:
Канцтовари- 3512.60 гр.
Миючі засоби та засоби гігієни -7815 гр.
Дезинфікуючі засоби-810 гр.
Господарчі товари- 1852 гр.
Матеріальні цінності (прінтер) + фарби - 2487 гр.
Меблі- 3250 гр.
Продукти харчування- 154568,24 гр.
Оплата послуг (лабораторні дослідження Держпродспоживслужби, Держметрології, обслуговування вогнегасників, електрообладнання) –2513,87 гр.
Були проведені ремонтні роботи: водопровід, каналізація, опалення – 4523.0 гр.
Малярні роботи – 2487.0 гр.
Інші ремонтні роботи (бетонування, щикатурні роботи, електропроводка та ін.) –3519.0
Загальна сума використаних коштів за 2020- 2021 н.р. –187337,71 гр.
Матеріально-технічна база дошкільного закладу є достатньою для проведення необхідного обсягу освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку щодо реалізації вимог Базового компонента дошкільної освіти, щорічно підлягає оновленню та розвитку.
3. Кадрове забезпечення ЗДО
Керуючись Законами України «Про освіту» ст. 58, «Про дошкільну освіту» ст. 30, Положенням про дошкільний навчальний заклад, власним Статутом, директор ЗДО на посади педагогічних працівників приймає осіб, які мають відповідну вищу освіту, а саме, освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста, бакалавра, або молодшого спеціаліста (до введення в дію Закону України «Про освіту» - вищу або середню спеціальну освіту).
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» укомплектований педагогічними кадрами на 100% та обслуговуючим персоналом (100%).
У закладі дошкільної освіти працює24 працівника, освітню роботу з дітьми здійснюють 8 педагогів, із них7 вихователів, 1 музичнийкерівник. Педагогічні кадри за віковими групами закріплюються наказом директора на початку навчального року. Адміністрація ЗДО «Веселка» диференційовано підходить до вихователів-початківців і до досвідчених педагогів-майстрів, створюючи належні умови для розкриття їх творчого та професійного потенціалу.
Відповідно до ст..32 Закону України «Про дошкільну освіту», Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 року № 930 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1473 від 20.12.2011, наказом МОН № 1135 від 08.08.2013), зареєстрованим Міністерством юстиції України 14.12.2010 № 1255/1855) та згідно перспективного плану в закладі дошкільної освіти проведена атестація педагогічних кадрів.
У 2020-2021 н.р. атестовано 2 педагогічних працівників, що становить 25% від загальної кількості педагогічних працівників ЗДО.
4. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров'я вихованців та педагогічних працівників
На виконання вимог Інструкції з харчування дітей в закладах дошкільної освіти систематично аналізується стан виконання фактичних норм харчування дітей та показники фактичної вартості харчування, здійснюється контроль за якістю продуктів та їх кулінарною обробкою. Документація з питань харчування ведеться відповідно до встановлених вимог.
Організація харчування дітей у закладі дошкільної освіти здійснювалась відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22 листопада 2004 р. № 1591, Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 1 червня 2005 р. № 242/329, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17 квітня 2006 р. № 298/227 ( зі змінами затвердженими наказом МОН молоді та спорту України та МОЗУ від 26.02.2013р. №202/165), та наказу «Про організацію харчування дітей у закладі дошкільної освіти у 2021 році» від 28.01.2021р. №08
У закладі дошкільної освіти організовано 3-разове харчування дітей, що відповідає режиму роботи ЗДО. Усього харчувалося74 дитини, з них дітей раннього віку 12, дошкільного віку 62.
З пільгової категорії безкоштовно харчується - 21 дитина:
з багатодітних сімей - 10 дітей,
з сімей учасників бойових дій АТО - 2 дітей,
діти, позбавлені батьківського піклування - 1 дитина,
діти із малозабезпечених сімей – 8.
Відповідно до штатного розпису заклад дошкільної освіти укомплектовано працівниками, які забезпечують організацію харчування. Систематичний контроль за організацією харчування здійснювала сестра медична старша. Харчоблок та групи в повній мірі забезпечені кухонним інвентарем, посудом, обладнанням. Завгосп своєчасно подавала щомісячні та поточні заявки на продукти харчування відповідно до примірного двотижневого меню, затвердженого керівником дошкільного навчального закладу та погодженого з Головним управлінням Держпродспоживслужби в Київській області. Відповідно до примірного двотижневого меню та картотеки страв, затвердженої керівником закладу дошкільної освіти, спільно з кухарем та завгоспом щодня складали меню-розклади на наступний день. До закладудошкільної освіти приймали лише якісні продукти харчування і продовольчу сировину, за наявністю супровідних документів, які відповідали вимогам державних стандартів сертифіката якості, державні реєстри або висновок санітарно - гігієнічної експертизи, ветеринарні довідки. Умови зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини в дошкільному закладі задовільні, відповідають санітарно- гігієнічним вимогам. Медична сестра вчасно, за 30 хвилин до видачі їжі на групи, знімала пробу готових страв та робила запис про результати зняття кожної проби у Журналі бракеражу готової продукції. Кухар у присутності сестримедичної старшої своєчасно відбирала добові проби в об’ємі порції для дітей молодшої вікової групи. У дошкільному навчальному закладі видача готових страв на групи здійснювалась відповідно до графіка видачі їжі. Помічники вихователів дотримувались санітарних правил при отриманні їжі з харчоблоку: їжу отримували у промаркованому посуді з кришками, у спецодязі. Працівники харчоблоку готували смачні страви відповідно до картотеки страв, меню- розкладу, дотримуючись технологій приготування страв.
В зв’язку з тим, що збільшилась вартість харчування ( 2020 рік – 20 грн., 2021рік – 40 грн.) аналіз виконання норм харчування за навчальний рік показав, що в цілому харчування вихованців закладу дошкільної освіти здійснювалось з фактичного розрахунку ціни харчування дитини: ясла - 75%, садок - 63%. Слід зауважити, що у порівняні з минулим роком зменшились показники виконання норм картопля - ясла на 9%, сад на 2%; овочі - ясла на 1%. Збільшились показники виконання норм: крупи - ясла на 45%, сад на 16%; молоко - ясла на 9%, сад на 13%; риба - ясла на 25%, сад - на 19%;сир кисломолочний - сад на 30%; сир твердий - ясла на 34%, сад на 28%. Невиконання в повній мірі норм харчування можна пов'язати з необхідністю дотримання цінового показника. Відповідно до розподілу функціональних обов’язків документацію з організації харчування своєчасно ведуть сестра медична старша, завгосп, кухар.
Вихователі та помічники вихователів закладу дошкільної освіти беруть активну участь в організації харчування дітей, формують у них культуру харчування та розуміння значення прийому їжі для нормального функціонування організму, формують стійкі культурно-гігієнічні навички.
Організація медико-профілактичної роботи.
Роботу даного напрямку у закладі здійснює сестра медична старша. План роботи медичної служби на 2020-2021 н.р. виконаний в повному обсязі. Медичне обладнання та медичний інструментарій представлені у достатньому обсязі. Належним чином була оформлена обов’язкова документація, своєчасно складалися плани роботи і звіти. За потребою готувався оперативний план дій по зниженню захворюваності; контролювався стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми та їх загартування; здійснювались антропометричні виміри в садових групах ЗДО - щоквартально, в групах раннього віку - щомісячно, перевірка постави, огляд на педикульоз.
Удосконаленню системи фізичного виховання в закладі дошкільної освітисприяє чіткий та систематичний медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком та руховою активністю вихованців. На виконання пріоритетних завдань річного плану ЗДО «Веселка» на 2020-2021 навчальний рік, проведення моніторингових досліджень щодо стану здоров’я дошкільників у 2021 році, було проведено аналіз даних параметрів:
проведено порівняльний аналіз показників захворюваності за три роки;
визначено групи з високим та з низьким відсотком захворюваності дітей у різних вікових групах.
Проведений аналіз захворюваності дітей за 2020 рік показав, що рівень захворюваності порівняно з 2019 р. зменшився на 11 %.
З метою зниження захворювання в ЗДО проводяться різнопланові заходи. Медичний персонал та педагоги ЗДО систематично інформували батьків про стан здоров’я дошкільників та їх рівень розвитку, популяризували здоровий спосіб життя.
Організація роботи з охорони праці в закладі дошкільної освіти (яслах-садку) «Веселка» проводиться відповідно до Закону України «Про охорону праці», «Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти», що визначають єдину систему організації роботи з охорони праці. На підставі нормативних документів адміністрація закладу планує заходи щодо охорони здоров’я учасників освітнього процесу за напрямками:
охорона праці та безпека життєдіяльності; пожежна безпека; дитячий травматизм.
З метою формування навичок здорового способу життя та запобігання порушень техніки безпеки працівниками закладу в річному плані роботи в розділі «Охорона життя і здоров’я дошкільників» плануються заходи щодо попередження дитячого травматизму в трьох напрямках:
із працівниками ЗДО; із вихованцями; з батьками.
Щорічно напочатку року видаються накази про закріплення відповідальних за:
роботу з охорони праці; роботу з пожежної безпеки; роботу з попередження дитячого травматизму.
Проводиться системна робота щодо забезпеченню всіх службЗДО інструкціями з ОП, ПБ, які переглядаються, доповнюються у зв’язку зі змінами в нормативному законодавстві чи в умовах життєдіяльності ЗДО. Налагоджена робота щодо попередження дитячого травматизму з урахуванням сезонних явищ. Інструктажі з ОП, ПБ проводяться відповідно до плану та програми. Один раз на рік проводиться навчання з евакуації згідно «Інструкції дії персоналу в разі виникнення надзвичайної ситуації», яка щорічно складається з урахуванням кадрових змін. Вся документація з ОП, ПБ затверджена і погоджена відповідно до нормативних вимог. Навчання і перевірка знань з ОП, ПБ працівників ЗДО проводиться один раз на 3 роки, результати заносяться до посвідчення по перевірці знань з охорони праці. Результатом грамотної і професійної роботи з питань ОП, ПБ є відсутність в навчальному році випадків дитячого травматизму. Відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» адміністрація закладу спільно з профспілковим комітетом працювали над впровадженням державної політики в галузі охорони праці, яка базується на принципі пріоритету життя і здоров'я учасників освітнього процесу.
Виконання вимог чинного законодавства з питань охорони дитинства і захисту прав малолітніх.
На виконання вимог чинного законодавства з питань охорони дитинства і захисту прав малолітніх в річному плані роботи передбачені та розглядаються питання на педагогічних радах, Раді закладу, на загальних батьківських зборах, на загальних зборах колективу, на нарадах при директорові, на засіданнях батьківського комітету. Крім того, більша частина питань вирішується оперативно по мірі виникнення (за ініціативи батьків та співробітників).
Моральне та матеріальне стимулювання педагогічних працівників, вихованців та організація їх відпочинку та оздоровлення.
Адміністрація закладу дошкільної освіти докладає належних зусиль для покращення оплати праці обслуговуючого персоналу. Робота зі створення належних умов для праці педагогів та обслуговуючого персоналу у закладі проводиться постійно та систематично. Керівництво закладу працює у постійному співробітництві з первинною профспілковою організацією, відповідно до колективного договору. Для стимулювання професійної діяльності педагогічних працівників за зразкове виконання своїх обов'язків, тривалу і бездоганну працю, новаторство в роботі та за інші досягнення застосовувались заохочення, передбачені Правилами внутрішнього трудового розпорядку закладу освіти.
5. Співпраця з сім'єю та громадськими організаціями
Основними напрямками взаємодії з батьками у закладі дошкільної освіти (ясел-садка) «Веселка» є :
просвіта батьків; фахове вдосконалення педагогів; методичний та психологічний супровід організації взаємодії вихователів з батьками та спільної діяльності батьків з дітьми.
Педагоги забезпечували освітні потреби кожної конкретної сім’ї, активізували та збагачували виховні вміння батьків, підтримували їх впевненість в особистих педагогічних можливостях, знайомили з кращим досвідом сімейного виховання з питань підготовки дітей до шкільного навчання. Проблемами, які потребують вирішення у роботі з батьками, виступають:
систематичне обновлення власного сайту, завдяки якому, суб’єкти освітнього процесу зможуть обмінюватись досвідом, брати участь у різних проектах;
підвищення рівня психолого-педагогічної культури батьків, формування у них відчуття соціальної і особистої відповідальності за повноцінний розвиток своїх дітей.
6. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу
Робота щодо звернень громадян з питань діяльності навчального закладу ведеться на належному рівні. Всі питання, зауваження та пропозиції не залишені без уваги та вирішені позитивно. В основному громадяни звертались з питань влаштування дітей до ЗДО, переводу дитини до іншої групи дошкільного закладу, відрахування дитини з дошкільного закладу, надання довідок працівникам закладу з місця роботи, надання довідок батькам про відвідування їх дітьми закладу, працевлаштування. За суб’єктом всі звернення були індивідуальними.Відсутність факту повторних звернень та скарг обумовлюється вжитими заходами щодо поліпшення ефективності роботи з даного напрямку, а саме:
- індивідуальний підхід до розгляду звернень громадян, детальне вивчення змісту звернення та підбір доцільних методів, шляхів розв’язання питань;
- максимально ефективний розгляд та реакція на усні звернення громадян;
- забезпечення максимальної ефективності зворотного зв’язку (телефонним зв’язком, індивідуальні консультації);
- подолання бар’єру у спілкуванні, взаємопорозумінні з представниками громадськості, є систематичне відвідування директором масових заходів за участю батьків вихованців;
- розгляд звернень у максимально короткі строки;
- якісна підготовка та контроль за отриманням відповіді на звернення;
- систематичний аналіз роботи із зверненнями громадян, систематизація основних питань за зверненнями;
- фіксація звернень громадян для виявлення суттєво важливих питань;
- окрема увага до кола питань, що цікавить громадян стосовно діяльності закладу дошкільної освіти.
Всі звернення розглянуто і вирішено позитивно, надано вичерпні відповіді і пояснення. Повторних звернень не надходило.
Таким чином можна зробити висновок, що обрані форми і методи, об'єднані зусилля адміністрації, педагогічного колективу та батьківської громади позитивно впливали на результативність роботи закладу дошкільної освіти. Річний план за минулий навчальний рік виконано.
|